Mama

Fick erbjudande om att testa tidningen MAMA, 3 nummer för 49kr eller något sådant, och det är väldigt sällan jag faller för sånt, men nu gjorde jag det. Fick min första tidning igår och jag måste säga att jag gillar den!
Tycker inte om att prenummerera på tidningar när man inte tjänar något på det, det bättre att köpa dem i affären när jag har tid att läsa, annars blir det bara en massa som ligger olästa i en hög och skräpar.

I alla fall så känns det trevligt att ha hittat en ny tidning att köpa, annars blir det alltid Utemagasinet som fortfarande är nummer ett, men som man säger, omväxling förnöjer!  


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja, det var jag som var anonym - men tur du kunde lsita ut det skratt Jag föll också för mama erbjudandet, men min ligger inplastad än... har knappt tid att bläddra i en tidning nu för tiden, än mindre i en bok... så det blir nog bara erbjudande nr för min del, så gör jag som du köper i affären när man har TID att läsa.



Kram

2009-03-24 @ 09:25:09
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0