Lite piggare

Jag är nu lite piggare, när Andreas kom hem fick jag mej en välbehövlig tupplur, känner mej lite mera som en människa nu! Sitter och laddar inför middagen idag, tänkte jag skulle prova att göra schnitzel på älgkött. Har aldrig gjort schnitzel alls, så det ska bli spännande!
Sedan köpte jag Icas Peach Melba glass, underbart god! Den får bli efterrätten.

Annars så kan jag berätta att snön håller på att regna bort, hoppas det inte är alltför dåligt nästa helg, men de brukar vara segt innan snön försvinner, så jag tror nog att det är helt okej då oxå! Men lite otäckt är det, med regn och rusk....

I morse när jag satt och åt frukost sprang en av mina löparvänner förbi, lite sugen blev jag då på att ta en tur jag med, får se vad jag orkar.
Drängen blir då inte nå bättre, samma feber och jättetrött... Hoppas att det är 3 dagarsfebern som drabbat honom, då borde den gå över inatt!

Nej nu var det middagen.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Kia

Om inte febern ger med sig kanske du borde kolla upp det? Så de inte är öronen? För visst har han haft öroninflammation förut med?

Hoppas han snart är piggare och att ni får sova igen! Kram

2009-03-20 @ 19:12:58
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Jenny

hihi tack min kära! du får säga det hur många gånger du vill- att jag är bra alltså. Att du bokat tid ska du inte behöva påminna mig om, det är helt klart planerat. Du är först på tur! :)



Fan vad jag önskar jag kunde löpa, ser ju asskönt ut. Men alltså jag fixar ju bara några meter - men de vet du juh :P



Om regn och rusk, fy tusan vilket slask det är här nu, stora pölar med vatten. Måååste köpa stövlar!

Ha en bra helg ni med!

Puss o kram!!!

2009-03-20 @ 20:18:44
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0