Feber

Stackars lilla Alfred är sjuk, feber och jättetrött och slö... Vill så gärna leka men orkar inte... Finns det nått annat som får hjärtat att värka mer än när barn och djur är sjuka, tror inte det. Tur att det "bara" är en helt vanlig förkylning som går över! Får en massa mystid tillsammans nu, tur att det kommer lite gott ur det, vi sitter mest i soffan och kramas :)



Dock har han somnat nu så jag ska ta och röja upp lite i vårt skitiga hus... Golven har inte sett skurmoppen på lääänge!



Kommentarer
Postat av: Nina

Skickar en krya på dig kram till Affe!

Inge kul att vara sjuk ju!

2009-03-19 @ 11:27:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Krya på dig lillkillen! ;) Och hoppas mor din mår bra på alla sätt och vis, snart kommer vi och inkräktar! ;) KRAM

2009-03-19 @ 17:02:12
Postat av: Therese - Lurans blog

Stackars Affe, hoppas han snabbt blir piggare! Är ju aldrig kul när de små är sjuka, men lika bra man vänjer sig, för när det blir dagisdax kan jag meddela då står bacillerna i kö och väntar på ens barn ;-P



Och brun tror jag visst du också hunnit bli! Fräsht! Själv är jag fortfarande likblek... blir så när man är inne å pysslar skrattar



Ha det gott!



Kram

2009-03-19 @ 21:28:35
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0