Solen skiner och livet ler

Ja, idag är en bra dag! Det är vackert väder, än om jag misstänker att det bara är just nu på morgonen och det bästa, min lilla Alfred mår mycket bättre!!
Han har öroninflammation igen så igår var vi återigen ner på sjukstugan och fick pencillin. Känns som att jag är världens tjatigaste som ringer stup i kvarten, men vad ska jag göra... Har aldrig (tyvärr) varit ner i onödan än. Nu MÅSTE han bli helt frisk, känns väldigt otäckt att trycka i han så mycket pencillin hela tiden!
Men idag är det som sagt full fart, känns bra!

Idag ska jag ner och berätta hur bra facket är för alla sommarvikarier i vården. Sedan ska vi midsommar handla och köpa bebispresenter :)
Ska även spana in om Wiks har några fler fina blommor som vill flytta hem till oss i Lavsjön, älskar uteblommor, det är nog för att det är det enda tecknet på att det är sommar, för något annat sommarlikt finns då inte... Vintervindar blåser och himlen är allt som oftast väldigt grå.

                                     

Hoppas vi hinner en promenad innan dagen är över, sedan ikväll ska jag springa. Gjorde en testrunda i måndags och jag blev inte sjukare och jag älskar verkligen att springa, det var såå härligt!! Hade en massa ork trots att det har varit 0 träning hela juni.


Hoppas Ni alla får en härlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0