Klarade mitt mål igår

Har haft som mål att klara att springa en mil på max 50 minuter. Igårkväll sprang jag på 48min och 20s gissa om jag var stolt när jag kom in!? :)
När allt stämmer så går det sådär bra, ska leva på detta alla tunga turer framöver!

Nu springer vi snart hela familjen, Amanda har sprungit flera gånger sen hon kom och igår tog sej även Andreas ut på en tur efter sin långvariga förkylning. Dom är såå duktiga!

Så nog med skryt, men jag hoppas att det blir som inspiration för Er!  ;)
För det är verkligen skönt och bra för kropp och själ!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skryt du på vännen! Hur blev du så bra? Från att hafött barn för ett år sedan?? Men nu har jag ett bra mål, jag ska slå din tid på milen!!! ;) Ta det itne personligt bara! ;) Puss o kram!

2009-06-02 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0