Dagen före midsommarafton

Så smått börjar sommarstämningen infinna sig, ska bara städa huset så det är fint tills vi kommer hem igen. Eg så började min midsommar redan igår då jag först handlade inför den och sedan så hjälptes jag och min minsta bror att göra en midsommar stång till Wiks, en tradition sedan många år tillbaka då jag alltid sommarjobbade där. Precis lika myggäten blev jag och stången blev väldigt vacker, synd att jag glömde kameran bara, men den finns att beskåda på Wiks :)
Ikväll bär det iväg till Bränna, det ska bli så mysigt, lugn och ro är det där! Tror det är den mest avstressade plats jag varit på, förutom fjället då... Härligt! Där ska det oxå göras en midsommarstång. Annorlunda blir det iår då vi firar utan de stora barnen, det har jag alltid gjort. Men det ska nog bli midsommar i alla fall :)



Önskar Er alla en riktigt fin midsommar!!! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Får ta vägen förbi Wiks imorgon då! ;) GLAD MIDSOMMAR älskade vännen! :) KRAM

2009-06-18 @ 21:52:40
Postat av: Veronica

Hoppas ni haft en härlig helg!! De har vi! Nu har ja bara 3 arb.pass kvar, sen är det SEMESTER!!!! KRAM!

2009-06-21 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0