Mitt i semestern

Det är verkligen fullt upp att ha semester, eller rättare sagt när min käre karl är mellan två jobb. Vi har knappt tid att sova. Efter Lavsjödagen så hjälpte jag lajksjön (min gamla hemby) att göra kamser, halva tisdagen stod jag och rullade, det görs ca 800st, till Lajksjödagen som var i onsdags. Populärare matställe får man leta efter denna dag! Det är massor mer folk som kommer och äter eller köper hem, jätteroligt. Jag hjälpte till även då, tog hand om fördiskningen och såg till att det fanns alla tillbehör, kunde aldrig tro att det skulle vara så stressigt :) Men roligt var det!




På onsdagkväll cyklade jag till Bränna, A och Affe åkte bil, jättefin kväll, det var lätt medvind och solen värmde. I torsdags hade vi kalas för alla syskonen Sonne, åh massor med godsaker!! Kladdkakemuffins med grädde och jordgubbar (min absoluta favorit!) Bil och husvagnstårta och en marängtårta, jag älskar sånt slisk!! Vi spelade kubb innan maten och givetvis vann vi :) Grillat med många goda tillbehör, och vi kunde sitta utomhus. Så roligt att alla kunde samlas (eller ja, vi saknade Melvin och Amanda) det är inte allt för ofta.




Igår var vi och spanade in Affes tremening, en underbart söt liten Oskar, jätteskoj att även träffa hans mor och far och storebror!! Sedan hade vi middag med vänner och för vissa slutade inte kalaset förrän i morse :P 

Nu får det vara nog med uppdatering, hoppas ni har en härlig sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0