Löpning i regn

Jättehärligt att springa i regn, det var inte så kallt heller. 6 härliga blöta km blev det på 30min... inte det bästa jag gjort men det känns bra!
Ikväll har jag kört in ved, kan ni fatta, mitt i sommaren och vi eldar för fullt.... suck! Jaja, det är kanske så de brukar va, bara att jag lever i någon sorts tro om att sommar betyder över 10 plusgrader.

Vi har oxå fått besök ikväll, först kära svärmor och sedan hela familjen Wikström, så en massa fika har vi oxå tryckt i oss. Andreas har börjat med räcket till altanen, så snart kan vi njuta av middagar där utan att vara livrädd att Alfred ska dyka på huvudet i stenplattorna 1,5m nedanför!!

Klassfesten närmar sej, tänk att det är 10 år sedan nu... och inte en dag äldre är jag, märkligt! Hoppas och håller alla tummar för att yr och väderkanalen har FEL angående prognosen för fredagen!! Vi vill ha uppehåll!

Nej nu ska jag kvälla!

Kommentarer
Postat av: Nina

Melvin är då verkligen nöjd över eran semester tripp =)

Imorron far vi på leos! Det ska bli kul =)

Annars så är han mest med Mikael och fixar virke till Melvins stuga som skall byggas i sallsjön! Inte illa med en egen stuga =)



Ha det fint trots pissigt väder!

2009-07-07 @ 12:51:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Nu är hotell bokat så det känns toppen, ser fram emot jamtli och zoo ;-) Såg dessutom att det fanns en klass från 0 år på lavsjölöptävlingen, tror Svea ska få knata 500 m, ska börjas i tid ;-) Kram

2009-07-07 @ 16:07:09
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0