Det blir inte alltid som man tänkt

Nån löpning idag hann jag inte med... men jag får ta igen det i Östersund, alltid skoj att springa på nya ställen! Den långa turen blev framskjuten då min bror skulle ta sista löpningen innan Sankt Olovsloppet och jag ville inte sinka honom, tänkte hänga på brudarna i byn men så fick jag besked från målarn att han kommer imorrn och fixar mina dörrar, så jag var tvungen att slipa och spackla dem. Såg er båda två... NI är SÅ duktiga!! Nästa vecka får det lov att bli ändring på mej, då ska jag ut med er!!
Sen har vi även fixat det mesta av kabeldragning här i tvrummet/kontoret och haft en massa främmande :) Hyllan står inte längre mitt på golvet utan i hörnet, blir rätt okej ändå tror jag. Det är bara en massa städning och rensning kvar.
Jag och Melvin har rensat kläder idag, ojojoj vad han växer, halva garderoben rök... Så jag hoppas Rasmus blir glad nu :)

På förmiddagen cyklade jag och killarna till Lajksjön och fick lunch, Melvin har verkligen utvecklats, han orkar massor nu, inga problem alls att cykla de 15km. Det är så roligt att få sällskap! Alfred älskar att åka cykel, somnar nästan alltid.

Tänkte tacka mina vänner för igårkväll oxå, det var jättemysigt!!

Nu har jag googlat om aktiviteter i Östersund och insett att våra tre dar inte alls kommer räcka till... Finns så mycket så nära! Längtar massor!!
Hoppas Ni alla får en härlig helg, det kommer vi garanterat att få!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja ni kommer ju få det toppen i östersund =)



Hmmm, här är han lat som tusan! Det är ett himla gnäll då han måste cykla då jag ska ut och motionera! Lat är bara förnamnet.

Då brukar jag påminna han att han orkar faktiskt cykla till lajksjön. Så en runda med mamma orkar han nog =p

2009-07-02 @ 23:06:59
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0