Mamma



Jag har fått en Award av Kia, TUSEN TACK!! Det är väldigt roligt att få positiv kritik om det man gör :)

Jag älskar att läsa om mammor, barnen och deras tillvaro. Jag är grymt imponerad av många mammor, det är inte enkelt, den absolut viktigaste uppgift man får i livet är att ta hand om och uppfostra och leva med barnen!
Allra mest imponerad är jag såklart av min MAMMA! Hon ger och offrar verkligen ALLT för oss, egentligen alldeles för snäll för sitt eget bästa.
Sedan finns även mina grannar Vera som jag inte förstår hur hon orkar heltid på ett ställe där halvtid är mer än nog, två underbara döttrar, två fina hundar plus att hemmet är rent och fint jämt. Visst det låter som vardag, men det är INTE bara. Även en god lyssnare som än om hon tröttnar inte visar det iaf. Är väldigt imponerad!
M min andra granne som tar hand om två små söta killar som om hon aldrig gjort annat, jag har fullt tillräckligt med min lilla älskling. Samtidigt har hon ett fläckfritt hem och en vilja av stål när det gäller att stå emot allt som är gott ;)
Det finns massor med mammor som jag skulel kunna nämna men jag nöjer mej här eftersom det blir bara en massa glömda.
Dock älskar jag att läsa dessa mammors bloggar:
Ida, min underbara vän långt borta med världens sötaste Wilmer.
Kia en väldigt stark människa med ett varmt hjärta
Therese, med sötaste Luran och ändå energi till tusen
Nina Melvins mamma och snart även mamma till Dynamit Harry :)

Åh det finns fler, men nu får jag inte till fler bra formuleringar... så Ta åt Er alla mammor!! Ni gör det viktigaste jobbet i världen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Wow, tack!! De värmer =)

2009-01-18 @ 21:48:06
Postat av: Ida

Tack snälla!! :)

2009-01-19 @ 21:06:14
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0