Tröttdag

Känner mej inte alls pigg, men har ingen ro att sova heller... får hoppas min käre sambo har lust att ta en natt med drängen inatt!

Min lilla prins tänker nog sova hela dagen... Kanske förklaringen till att jag är så slut, vi var nog uppe mycket inatt igen..
Vi tog en liten minipromnad på förmiddagen, för att hundarna skulle få kissa, sedan parkerade jag vagnen med en sovande Alfred på altanen och smög in för lite egentid med en god bok! Sedan åt jag lunch, drack te och kröp ner igen med boken... satt mej här, planerar vad jag skulle vilja göra av kvällen, väntar och väntar...

Drog in vagnen i huset igen, fortsatt väntan...

Är hemskt less på egentid nu, vill ha sällskap och så är jag lite rädd att detta förstör den kommande natten också. Han brukar alltid vakna av bloggande och av tedrickning, men inte idag...
Blir nog till att pilla lite :)



En bild från igårkväll, nybadad, trött och hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0