Trött

Jag blir så trött på allt passande och springande efter HELA tiden! Javisst, så är det med små barn, men jag kan underlätta, så de är det jag sysslar med idag. Städar bort ALLT jag kan! Så snart kan drängen röra sig fritt och utforska världen (huset) lite mindre ostört. Sen kommer även vår nya trappgrind hem idag oxå, så jag hoppas vi får upp den innan Alfred upptäcker trappen!

Fick inget promenadsällskap idag, åh därför tog jag mej inte ut heller... Lite kallt skyllde jag på. Men det känns inte bra, får se om jag får med mej Andreas när han kommer hem, hoppas på det!

Sedan ska vi ha gomiddag för tre, älgskav med rotfruktsgratäng, det är så ljuvligt gott!!

Nej, åter till röjandet!
Ha en trevligt fredag!

Kommentarer
Postat av: Maria

tänkte meddela att nu är operation 12h sömn igång för fulla muggar. dom somnade då utan nappar på lika tid som innan.... få se hur natten artar sig! ha en skön helg!

2009-01-30 @ 21:04:59
Postat av: Kia

Hoppas att ni får en trevlig helg! :) jag vet hur det är att ha en liten som är ÖVERALLT där man inte ska vara! Tjusingen med små barn! skratt! Kram kram

2009-01-30 @ 22:47:08
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Amanda

Hej, nu har jag också skaffat en blogg :) Hur har du gjort din design ? Skulle också vilja ha en. Pusskram

2009-01-30 @ 23:39:52
URL: http://amandasonne.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hello bruden!

Vad du donar och fixar!

Hörru jag har utmanat dig på min blogg. hihi

Puss puss



hmm.. ville du ha ett fjäll i bakgrunden btw?

2009-01-31 @ 19:37:13
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0