Söndag - bak och blåst

Jag kunde nästan inte slita mej inatt, längtade så himla mycket efter mina älsklingar, men till halv 6 låg jag på soffan ändå. Hoppas innerligt att det räcker med träning nu! Förstår inte hur jag nånsin ska kunna slita mej ifrån drängen...t.ex. lämna han på dagis, usch vilken hemsk tanke! (det har INGET att göra med personal) men men alla andra lyckas ju...

Pappa och Alfred hade haft en bra natt, så de är positivt!

Har precis bakat färdigt Nötgifflarna till mamma, sitter och surfar efter något nytt och roligt och framförallt gott kakrecept, Leila har ju en hel del, funderar på lite muffins eller cupcakes kanske de heter nu för tiden.. Med Dumle i låter gott! Nån som har något roligt recept att dela med sig av? Jag lessnar lite på de gamla vanliga som jag alltid gör.

Melvin fick åka ner till kalaset med farfar, innan han for så kunde han inte förstå att jag stressar så mycket... suck! Om nån kan reta gallfeber på en är de barna med sina underbara helt oskyldiga men träffande kommentarer vid precis fel tillfälle... :) Jaja, de är väl bara så det ska vara. Men snabb de är inte Melvin i alla fall, det blir lätt stressig jämt då vi har en tid att passa, Amanda är tvärt emot, jättestressad, det ska hända 100 saker på samma gång... Åh Alfred känner såklart på sig när jag är stressad å så blir han bråkig eller hungrig eller nått liknande, just då. Kärt med barn! Älskar dom allihopa!!

Nu ska jag passa på att krypa ner i soffan med Läckbergs senaste!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä tänk vad underbart det varit om man sluppit lämna bort de små liven!! :) Men dom har det ju oftast väldigt bra!! Och har dom inte det, så visar dom nog det och då får man ju fixa det!! Det ordnar sig ska du se!

Jag har världens godaste recept på Dumlemuffins!!!! Dom måste du prova!! Så himla goda! :)

Jag skickar på mailen!

Kram

2009-01-12 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0