Så var det skola och jobb igen

det är blandade känslor, mest skönt tror jag att det blir vardag igen, men samtidigt har jag precis vant mej vid att ha hjälp här hemma :) 
En annan sak som är bra med vardag är att det blir bättre mat, detta fikande dagarna i ända sätter sina spår, jag blir så himla slö. Nej, nu blir det pölsa morötter och en massa promenader och skidturer! haha
Bättre tider blir det oxå, läggdags kl 22! Hoppas Alfred förstår det oxå...

Måste passa på att Gratta min goa granne oxå!! Får ta det live på fredag!

Nej nu är det sängen som gäller.
Ha en god natt!

Kommentarer
Postat av: Kia

skratt effektibv är väl att ta i. Ibland måste man ta tag i hemmet med. ;) Jag insåg när jag var ute och jobbade 2 månader att de är tufft med heltid om man vill hinna träffa sin familj. Så jag testar med 85% och ser om de känns bättre. Då slipper barnen vara på fritids/dagis så mycket med. Känns bra! :) Kram

2009-01-07 @ 08:09:12
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Veronica

Tack! Ligger hemma å är dygnförkyld, men ska kurera ordentligt till på fredag =) KRAM!

2009-01-07 @ 14:06:00
Postat av: Marianne

Vera, stackare, vilken hemsk början på ditt 30åriga liv! Men vi hoppas du blir bättre till på fredag! Kram kram

2009-01-08 @ 10:18:02
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0