Måndagsstädning

Ja, så trevligt har vi det idag, röjer undan många Alfred ovänliga växter och prylar samtidigt som jag jagar alla dessa dammråttor. Annars händer det inte mycket i Lavsjön idag...


Alfred och jag testade pulkan igår, den var kanon! Längtar upp till fjället nu så vi kan ta oss ut på fina turer. Vill ha vårvinter NU!

Andreas började sin sista vecka idag... tråkigt och inte finns det något annat jobb heller. Men jag ska inte sticka under stolen med att det kommer bli mysigt att ha lite sällskap och få en massa gjort här hemma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej brullan!

Du kan ju lägga upp en fjällbild här på bloggen till mig så ska jag pröva lägga in den i bakgrunden på din header.

Puss

2009-01-26 @ 20:59:31
Postat av: Nina

Ja verkligen att man behöver alla krafter man har! Att ligga med hög feber å va förkyld på BB kan inte vara någon höjdare! Hoppas allt är bra med er. Det är ju evigheter sen man fick träffa Alfred. Men ni kanske kommer och hälsar på när vi fått bebben. För det lär ju ske då ni har fått tillbaka Melle.

2009-01-27 @ 13:52:12
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0