Lugn och skön dag

Idag har vi verkligen bara myst! Legat i soffan och läst, legat på golvet och läst (lekt oxå förståss). På förmiddagen gick vi en promenad med vårat trevliga sällskap :) Det går 3 ggr så fort att gå när man har nån att surra med!

Ikväll har jag förverkligat en av mina drömmar, snart är vi pulkägare, känns så roligt och bra att kunna dra ut på skidturer när jag vill!! Längtar till helgen :)


Ikväll fortsätter vi att dega, inga planer alls, känns så bra att stressa av och bara vara, synd att det bara är skräp på tvn hela tiden! Men men, får lite kvalitetstid med min karl och son istället!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad roligt för dig!!! :)

Hoppas det blir en bra tur!

2009-01-19 @ 21:03:22
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Nina

Va roligt att du hittat en pulka nu. Hoppas du blir nöjd! Å jag önskar er en mysig dag :-)

2009-01-20 @ 09:49:56
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0