Idag

har det varit en helt underbar dag! Igår var jag rosenrasande efter promenaden, gillar inte snö om den inte ligger ner på backen skottad och klar, inte Vägverket heller som aldrig masar sig ut till oss i skogen och plogar bort den nån gång...

Men idag, inte en flinga i luften och solen sken! Sällskap fick vi idag oxå :) Det var som en dans på rosor idag!

 
I väntan på utgång...   Längtar lite efter sommar, så vi slipper alla kläder!

Annars så har vi tagit det ganska lugnt, varit till mamma en sväng och kollat i skidförråden om det fanns något gammalt skidpar som passar Melvin, men såklart inte... Men en tur till Rossön löser det problemet. Hoppas att han inte skjuter i växten lika mycket som han gjort detta år, galet vad han växer!! På ingen mat?? Mycket märkligt!

Helgshandlat och köpt present, Melvin ska på kalas på söndag. Tur allt man behöver finns på Wiks!

Nu sitter jag och laddar för ett varv på skidspåret, känns inte alls lika lockande som jag skulle vilja, men bara jag är där så går det nog.

Dagens stora händelse:
Alfred kröp på riktigt för första gången!! Annars har han bara intagit krypställning men bara skjutit sig bakåt och sedan daskat ner på magen, men idag bara gjorde han det :) Min lilla underbara bebis, han är så söt när han kryper!! Baloos vattenskål är numera en stor favorit, allt blir blött om man inte hinner med...
 

Fortsättningen denna fredagkväll:
En glad billig överraskning hoppas jag, skidor och sedan mys med familjen och Let's dance

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj oj så tiden går fort. Att han börjat krypa nu oxå. Shit så kul det är med framsteg! Va roligt att Melvin ska på kalas på söndag. Vem fyller år? Ja visst är det knepigt att han kan växa så mycket även fast han knappt äter! Ha en trevlig kväll!

2009-01-09 @ 19:34:09
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vars ska han kalasa då?

2009-01-10 @ 16:11:25
Postat av: Therese

ha, ha skönt att veta att det är fler än jag som får rädda barn ur hundens vattenskål... senaste 3-4 månaderna har jag dagligen fått mota svea från dobbys skål :-) Rart med barn som sagt!

2009-01-12 @ 19:23:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0