Idag

har jag varit ute på egentid, pappa har varit hemma med drängen. Det kan vara så skönt ibland att få lite tid för något annat än lek och passning!
Igårkväll hade både jag och Andreas två ensamma timmar, mamma pappa och brorsan passade Alfred, så då passade vi på att träna, tog ett pass på Crosstrainern och sedan simmade vi. Lugnt och skönt!
Men det behöv inte lång tid för att jag ska tråna efter min lilla guldklimp igen :) Vi har nyss tagit en tupplur tillsammans, finns inget mysigare än att vila brevid Alfred, njuter!!

Sitter och väntar på middagssällskap, det blir något så gott som rester från igår :)
Har även gjort efterrätt som vi ska smarra på sedan, tillsammans med vaniljvisp!


Måste även visa dagens fynd, såklart från Wiks! Jättebra korgar, där kan man stoppa allt rat, så att det inte syns. Fick ett tips tidigare i veckan om att göra så. För det blir alltid en massa saker som man inte vet var man ska stoppa och så läggs de på bänken eller i hyllan och de ser jättestökigt ut, men nu ser det städat och bra ut!
Köpte även en med lock.


Ikväll är planen att köra in ved, så vi får hoppas nån vill låna lilleman medans. Måste även se klart Hemsöborna, började igårkväll, den nya tappningen:


Riktigt roligt var det vi såg igår. Sedan är det nog bara att gå och lägga sig.

Hoppas att Ni får en lika bra kväll som vi kommer få!

STORT TACK! Till M och P som är och hämtar vår pulka, sparade oss en massa mil och tid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0