God morgon

Idag är det verkligen en god morgon, vi har fått sova största delen av natten, vilket inte var fallet igårnatt, då jag somnade först kl 4 på morgonen. Det ledde till att jag var ett vrak hela dagen igår, fruktansvärt jobbigt, om det vore en natt nån gång ibland, men så har inte varit fallet, utan det känns som jag aldrig sovit bra sedan i höstas... Åh inte fattar jag vad det är som är fel heller, fast jag varit med om det två gånger förut så blir jag inte klokare för det. Det var den tredje tanden, som jag har pratat om i flera dar, men ändå inte förstod när han låg där och skrek en hel natt. Demens måste vara smittsamt... 
Blev väldigt glad igår när jag tittade i munnen på min lille man och hittade en liten liten ny tand påväg upp :) 

Inatt har han sovit hela natten förutom mellan 4 och 5 men de gör ju ingenting alls.

Vi har lyckats med att avvänja nattmaten oxå han är inte längre sugen på mej på nätterna, så nu måste det väl gå mot piggare tider tycker jag!

Idag ska Alfred sköta om mormor :) medan jag åker och klipper mej, ska bli underbart!! Verkligen välbehövligt och en timme för mej själv är inte heller fel.

Ha en trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0