Dejt med Dietist och Chef

Igår var det föräldragrupp igen, trevligt trevligt! Dietisten informerad om allt man INTE får ge dessa små liv. Jag tycker det blev lite väl mycket av förbud, men överlag så var det vettigt! Vi fick gofika oxå i vanlig ordning :)
Det märks att barnen växer en massa och jag förstår inte hur vi ska kunna ha nån kontroll alls inom en snar framtid, Alfred är då vild som en.... ja jag vet inte, men vild är han, det rörs HELA tiden! Klättrar och river i allt! Precis som det ska vara antar jag :) 

Kamerabatteriet tog slut precis när jag startade kameran tyvärr, hoppas M kan skicka några bilder!

Fick träffa storebror och hans tjocka mamma oxå! Lider med dej, vet ju hur lång den sista tiden är och jag hade inte ett enda bekymmer, men snart snart är bebisen ute och nya bekymmer OCH GLÄDJE tar vid! Saknar Melvin (och Amanda)gör vi allihopa!

Sedan åkte jag en snabbis på jobbet för lite prat med chefen, det gick bra tror jag, hoppas hoppas att jag kommer tillbaka dit jag vill vara! Sedan dyker jag nog upp förr än jag anat där igen... om jag får.
Roligt att heja på alla goa jobbarkompisar och söta boende oxå! 

Det var dagen igår det, idag blir det andra äventyr om vi orkar så tar vi nog sparken till Lajksjön och våldgästar, men det är ett stort OM! :)

Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0