Tiden

har försvunnit, jag förstår inte hur det går till. Nu är vi två stycken hemma MEN jag hinner INGENTING! Alfred är vildare än någonsin plus att han har tre nya tänder på gång och därför är han ledsen oxå, har ont och det irriterar. HELT SLUT blir jag av detta!

Fast det är klart, nu har jag en lucka, hela familjen försvann och Alfred somnade, har hunnit röja bort det värsta (huset förvandlas till ett slagfält när alla är hemma och ingen är speciellt mycket för att plocka undan vilket är ett MÅSTE nu) och nu finns några minuter innan det är gympa :) 
Ska bara gå på halvfart ikväll, min axel gör ont, måste nog inse att jag tappat allt och blivit en klen stackare, gympan i söndags och allt bärande av Alfred skulle jag tro är orsaken, men ont gör det!

OJ vilket gnälligt inlägg detta blev, ber om ursäkt för det, men de är ju en del av livet det oxå, ingen dansar väl på rosor varje dag!?

Jag har det himla underbart bra, bäst i hela världen skulle jag tro! Som har en sån underbar familj (både mina nya och gamla) och fantastiska vänner både nära och långt borta! Uppskattar er alla SÅ mycket!



Ska visa skådespelet jag stod och såg på när jag gjorde semlor härom dagen:

 

Orrar fulla träden, precis utanför fönstret. Nu är de framme och retas bara för att jakttiden är förbi :P


Så var de lediga minuterna slut :)
Ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej vännen!

Klart man får ha gnälldagar & gnällinlägg!

Du är också uppskattad min norrlänning! Saknar dig

Kram

2009-02-04 @ 19:28:57
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad skönt med lite gnäll, här är det också kaos när svea, hund och man drar fram... + renovering. Så skönt när allt är ihopplockat, svea sover, mannen lika så liksom vovven. Sitter med en kopp te, datorn och en oläst tidning - värsta lyxen. Hade jag definitivt inte trott för ett år sedan... Men skulle aldrig byta bort mitt liv för en sekund! Visst är det märkligt, nu kan man inte tänka sig en dag, en sekund utan de små :-) Kram kram

2009-02-04 @ 22:36:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej hopp. Hoppas allt är bra med er i snöovädret. Känns riktigt mysigt att sitta här inne och bara ha det bra. Lilla Sigge kommer snart på besök så då får jag och Lm göra bebis byte =) Mmmmm, mina bröst är inte att leka med nu. Har ONT och sprängs ju snart. Men när allt det är över så är ju amningen sååå mysig. Kram

2009-02-05 @ 11:44:19
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Kia

Du har en utmaning hos mig! Kram

2009-02-05 @ 17:40:17
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Sofie

Inte vore det bra om alla dagar vore ljuvliga? Då skulle vi ju inte uppskatta de dagarna lika mycket! :)

Var rädd om Dig vännen! Nu ska jag packa väskan och fara iväg och simma och basta snart... skönt det! :) Hoppas ni får en fin kväll och en trevlig helg! KRAM

2009-02-05 @ 17:42:49
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Jenny

hej ploppan!

ja det tycker jag att du ska ta o göra nästa doroteadag. ;) få vi se va jag pysslar med då... haha skoja bara. Jag pluggar väl som vanligt. :)



Hoppas du får en bra helg min kära vän! Love you!!! Kramar Jenny

2009-02-06 @ 21:14:19
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0