Sunday morgon

Men var är solen?? Grått och trist väder, det snöar vågrätt, men inte så kallt i alla fall. Så bara vi fått i oss frullen så bär det nog av på en långpromenad, får nöja mej med sällskap av mina småkillar, mannen i huset är trött idag...

Melodifestivalen igårkväll fick en chans till, men NEJ, jag gillar den inte alls, så nu får det vara! Rätt låt vinner garanterat inte och sedan kommer väl de någorlunda bra låtarna poppas till och spelas på radion tills sommarlåtarna byter av. Den är så himla tjattrig och omständig!
Vi hade trevligt besök igårkväll, tack för titten!

Ikväll är det årsmöte i Lajksjö Intresseförening/Sportklubb, så dit ska vi och visa intresse, hur det än är och jag gillar Lavsjön, men fortfarande Lajksjöbo i hjärtat! :) (Hur många av mina kunder blir glada nu!?)

Får hoppas att alla får en bra söndag trots bristen på sol!

Kommentarer
Postat av: Nina H

Ja han har en himla tur som har så många nära och kära som bryr sig om han. Både på min och sin fars sida såklart! Du är ju kanon för Melvin. Han tycker väldigt mycket om dig och sånt är viktigt! Å jag blir glad då oxå. Nu ska dom stora killarna ut och åka skoter. Medans jag och Sam ska baka vaniljbullar. Ha en bra dag. Kram

2009-02-22 @ 10:46:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina H

Men det är bra med ordning och reda. Å pli på barnen måste man ha. Melvin tycker nog att jag är arg ofta oxå =p Men det är lätt hänt att man skäller en hel del för han lyssnar ju inte. Han är ju i sin egen lilla värld för jämnan. Sen äre faktiskt lite skillnad när det gäller andras o egnas barn. Har ju själv varit i samma sits. Jag hoppas verkligen att det blir bra väder när dom har sportlov! Så att jag kan komma upp en sväng oxå =) Kramen

2009-02-22 @ 12:08:34
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hmm, står min spark hos er? Har en känsla att "nån" lånade den i lördags =)

2009-02-23 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0