Otäck mat

Snuskig mat

Man ska skriva 5 otäcka/äckliga saker att äta sedan ska man utmana 5 andra att svara på om de vågar äta den dåliga maten. (Du ska alltså skriva vad du tycker om det jag radat upp på min lista, sen skriva en egen)

Det här är alltså Jenny vidrigaste maträtter:
1. Lever- Ja usch usch, håller med ända tills vi kommer till mammas leverbiffar de är jättegoda! Bredbar leverpastej kan jag bli sugen på ibland men inget jag har hemma jämt.
2. Potatisbullar-
Ingen favorit, gör det inte hemma, men jag äter om jag blir bjuden, tycker mest de är flottiga och smaklösa.
3. Kåldolmar-
Det är gott ibland, äter dem bara på jobbet. Bättre än Kålpudding är det!
4. Fiskpinnar (för tillfället)-
Åh det som är så gott, räddar ofta min "inte ätit fisk på hela veckan"-
ångest. När jag tänker på hur de görs vill jag dock inte äta dem, så jag har slutat tänka!  

5. Köttbullar- Husvagnsmat, makaroner och köttbullar, gillar det! Speciellt om det är hemmagjorda!

  

Nej Jenny detta var inget farligt alls, förutom levern.

  

Här kommer nåra rätter/saker jag inte äter:

  1. Räkor
  2. Blodpalt
  3. Kokt insjöfisk, typ abborre och gädda
  4. Fårkött i alla varianter
  5. Grisfötter

Finns säkert värre men detta går inte ner.


Utmanar i min tur: Sofie Ida Suss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0