Fredag idag

-16 men det verkar bli en toppendag! Undrar om jag ska överraska min älskade karl som kommer hem med utemat!? På holmen kanske! Får se när han behagar dyka upp.
Ikväll kommer Amanda hem oxå, vi ska packa och fixa så att vi kan ge oss iväg imorrn, på sportlov i husvagnen i Borgafjäll. 
 
För övrigt så fyller Baloo 2 år idag, även brorsan Kalle, så vi skickar en massa grattiskramar till honom!!

Baloo ska få korvfrukost idag så han riktigt känner att de är hans dag :) Sedan måste vi nog försöka ordna ett paket oxå, han älskar att öppna paket!

Nej nu kurrar magen. Ha en härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi, hi du har rätt definition av ute mat - jag kopplade först till my way illa Min pappa bjöd oss alltid på ute mat - på det sätt du menar. Härligt!



Och ni såg ut att ha haft en kanondag igår du å brudarna. Se nu till att ha en riktigt härlig vecka i fjället, och försök att inte ha ihjäl varandra... själv skulle jag ALDRIG klara av att bo i en husvagn en längre tid, men ni är ju ute den största delen av tiden antar jag så då går d§et§ vä

2009-02-27 @ 07:42:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Det var svea som "hjälpte" mig och skickade iväg förra innan det var klart...



Men jag skulle skriva att ni är väl ute mest hela tiden + att du har vanan inne sedan du vuxit upp. Det ser man på mig å magnus, han är ju van husvagnslivet till skillnad från mig...



Stor kram!

2009-02-27 @ 07:43:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Kalle tackar så mycket å skickar en hälsning till sin bror om att ha en underbar födelsedag själv!!

2009-02-27 @ 08:21:37
Postat av: Nina

Grattis till Baloo! Lär höra av mig imorron men som det verkar så blire byte på söndag! Så vi får höras av om Andreas kommer hit och hämtar han eller om vi kommer till er. Å jag såg att det ska snöa då =( Trist! Och enligt yr.no så ska det va mulet och snöigt i veckan. Hoppas dom har fel!!

2009-02-27 @ 20:01:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis till Baloo på hans födelsedag! :-)

Ha en underbar vecka i fjällen, är lite smått avis om jag får säga det själv... Hihi

Kram

2009-03-02 @ 09:45:25
Postat av: Ida

Är hemma idag och försöker vila upp mig.

Satte på Tv4 nu på morgonen och såg din favorit, så nu sitter jag här och tänker på dig!! :)

Tycker om dig!!

Kram

2009-03-03 @ 09:49:55
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0