Ensamma

men oj så skönt det är!! Nu har barnen åkt till skolan och Andreas började förmiddag, dvs han åkte iväg kl halv 3 inatt. Det känns som de är vanliga tider igen, jag får rå om drängen alldeles själv! :)

Idag är det bättre temperatur så jag hoppas jag får promenadsällskap :) Men först ska lilla mamma komma med min skyddsling (Kero) han ska bo hos oss hela veckan då de jobbar och är borta hela tiden.
Annars snurrar tvättmaskinen för fullt och golven skriker efter att bli befriat från alla dammråttor... en helt vanlig vardag!


Ikväll är jag bjuden på party :)

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Antar det är samma party vi ska på :-) Så vi ses kanske!

2009-02-16 @ 11:41:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad ska du på för party då? ;) ibörjan på veckan!!



Ja fy fan, jag hade ett samtal med Benny en kväll då paniken över att jag (och definitivt han) börjar bli så gamla. Jag menade att vi måste ju börja göra mycket mer av vår tid istället för ligga på soffan och fisa. Inte vill jag tittat tillbaka när jag är gammal och tänka på alla bra tvprogram. nej de programmen ska jag ju ladda ner och se då - vid 90bast. Då bena inte bär liksom. Det jag vill komma ihåg är ju allt kul jag gjort.



Ja du hör! Jag måste nog uppsöka terapeut.

2009-02-16 @ 13:44:51
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0