Morgonpromenad

Snart ska jag Alfred och Baloo ut på morgonpromenad med Maria och killarna, vädret är verkligen det bästa!! Varmt och soligt. Mitt knä strular dock, det gör vrålont ibland, skulle kunna tänka mej att jag har överansträngt nån liten sena eller liknande. Hoppas det går över av sig själv fort! Annars får jag ta och hitta nån ny träningsform, löpning belastar kroppen väldigt mycket. Men de är så tidseffektivt och roligt/skönt så det vore väldigt synd. (Det är nån springdel av knäet, vid promenader känner jag inte av det, förutom nu då jag nyss sprungit... nån läkare som läser som vet???)

Idag ska jag även försöka komma mej ut i kajaken igen, får se om jag lyckas med det. Tänkte att jag skulle våga ta med mej kameran, vi får väl se, annars får jag fixa en fotograf på land, så ni får se hur härligt det är! Tanken är nu att vi ska paddla från Lajksjön till Bellvikssjön nästa sommar. Så i vinter gäller det att hålla igång överkroppen.

Imorgon är vi bjudna på 26 årsfest, ser fram emot det! Många vänner från förut som jag inte träffar så ofta ska dit, Alfred ska leka med mormor under tiden :)  Ser verkligen fram emot detta!

Nej nu ska vi ta och klä oss så vi inte blir sena.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack snälla!!! Kan knappt bärga mig tills den lill* anländer, ska bli så mysigt att få vara mamma på heltid igen! Kram å trevlig helg!

2009-08-21 @ 10:36:23
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha svea år då livlig så det räcker för två... ex om man jmför med grannen isak... Men ska man ha fler tänkte vi att det var lika bra att skaffa när det var förmånligt med tanke på min föräldrapenning - lite planering skadar inte. Med svea mådde jag som en prinsessa, ingen känning av nått. Men nu är jag i dryga v 15 om mår fortfarande skit... Tur man vet att det är värt allt! Kram

2009-08-21 @ 19:08:16
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0