Strålande måndag!

Oj vilket väder! Ser fram emot att få knyta på mej löparskorna och dra iväg :) Det går så mycket lättare när det är finväder! Alfred har sovit som en prins inatt, väldigt bra! Det är lite stridigt innan han somnar i sin säng, igår tog det nog minst 40min, men sen sover han till kl 5 - 6. Lovely!

Idag ska vi packa och åka till Umeå, jag ska på kurs, Fackets grunder, känns lite skrämmande att sitta still och lyssna i tre dar! Men är det intressant så ska jag nog lyckas hålla mej vaken. Vi ska hyra in oss hos min kära bror, Alfred får följa och så har jag sytare åt honom med mej. Klarar mej inte ifrån han så länge. ;)


Nu är det medicin och grötdags!
Ha en fin måndag!


Tack Sofie för att du är så peppande! Ska tänka på dej när det börjar gå tungt!!

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilket underbart väder vi fick idag =)

Va härligt att Alfred sover bra!

Är han piggare nu??



Jo, skolkorten på Melvin skulle jag vilja ha tillbaka =) Ska rama in det stora kortet.

Å huvan till vinterjackan å täckisarna!



Ha en fortsatt kanon bra dag!

2009-04-20 @ 13:33:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det blir kul! Hoppas det fortsätter vara finväder. Då kanske vi kan gå på en promenix! :) Powerwalk, eller om vi ska dra på något pass på iksu kanske du vill?

2009-04-20 @ 17:01:05
Postat av: Nina

Kan tyvärr inte svara på ditt mess. Min mobil har lagt av! Tror han har 33 kanske?? Måste kanske mäta foten igen och kolla. Beror ju på va det är för skor som ska köpas oxå.

Här är vi friska allihopa! Hoppas det håller i sig!

Låter ju jätte bra att ni oxå är friska =)

2009-04-22 @ 21:40:50
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0