Har spanat in banan

som vi ska springa om en månad, usch så den ser låång ut!


Men jag ser väldigt mycket fram emot det i alla fall!!
Nu springer vi tre gånger i veckan, en långlöpning (10km) i ganska lugnt tempo, 5km så fort vi orkar och sedan intervall 4min/2min*7 (men 8 är det tänkt så fort det går).  Älskar att springa ser fram emot dessa pass väldigt mycket!!


Måste ta fram cykeln och börja trampa ihop några mil där oxå, jag och min kära mor har nämligen tänkt cykla till Borgafjäll fram och tillbaka i maj nån gång när det är fint väder. Det blir dock inte fram och tillbaka på samma dag utan vi stannar kvar över natten i husvagnen! Men rumpan behöver nog få några mil innan de är dags, annars tar jag mej aldrig hem :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det där kan väl inte vara så långt att springa ju?! Det är ju högst tio centimeter! ;) ler

Men du, jag tror stenhårt på dig- du vet ju vad jag tycker om dig, och du har sagt att du tror mig!! :) Tro på dig själv Dorro- jag tror på dig!! :)



KRAM

2009-04-19 @ 20:04:11
Postat av: Anonym

haha... näe men den där banan ser väl lätt ut! Det klarar vi galant! =)

Ut imorrn förmiddag nån gång? Vi får höras! Kram och hoppas ni haft en härlig söndag!

2009-04-19 @ 20:27:23
Postat av: Susanne

Gumman vad duktig du är!

Åh jag håller med Sofie, tro på dig själv! För VI tror! Det blir toppen & vet du vad? Du inspirerar mig!

Puss & Kram

2009-04-20 @ 10:04:28
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0