Glad påsk!!

Vill önska Er alla en riktigt fin påskhelg! Våran har börjat bra, med ett beslut om att inte stressa upp till fjället ikväll utan sova hemma och sedan åka tidigt imorgon! Bra för att vara vi, stressfamiljen Sonne/Wikström.
Idag har min älskade mormor fyllt år, 84år, vi har gjort palt tillsammans och sedan har släkten vart där och ätit, palt och sedan födelsedagstårta, så gissa om jag rullar fram :)


I morse var vi i kyrkan och såg på Melvin och hans klasskompisars påskframträdande, de är SÅ duktiga, stå rätt upp och ner och prata inför en hel kyrka, skulle inte våga de nu ens... En massa sånger hade de lärt in oxå, väldigt fint var det!
Jag har även fått håret klippt, välbehövligt och väldigt kort blev det, men jag vänjer mej säkert snart! Vi har handlat all påskmat vi kan tänkas behöva och packat det mesta i bilen så vi är redo imorgon, då vi måste hinna upp innan Alfreds vänners dop kl 13! Ser fram emot det jättemycket!

Så hoppas ni får en toppenpåsk med mycket ägg och skinkor och sillar!!

Fick ett roligt mail av en kär vän, lånar bilden :)



Skickar inga kort eller något till nån, så alla mina vänner får ta åt sig här istället!! Jag älskar Er, TACK för att Ni finns!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Glad påsk kära du! Glöm inte att sätta fjädrar i riset! ;) Hoppas ni får det toppen i Borga!! Själv åker jag till Linköping imorn, fira med familj och släktingar och Suss! Ha det så bra! Var rädda om er! KRAM

2009-04-09 @ 12:38:58
Postat av: Kia

Du har en award att hämta hos mig! Fortsatt trevlig påsk! Kram

2009-04-09 @ 20:08:25
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Carola

åh så gott med palt..avis..



har tävling hos mig..

http://mammacarola.blogg.se/category/tavlingar.html

2009-04-15 @ 13:39:20
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är Melvin oxå förkyld =(

Hoppas Alfred blir pigg snart!

Melvin sa att han blivit sjuk igen stackarn =(

2009-04-15 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0