Efter regn kommer sol

Idag är det en helt fantastiskt fin vårdag! Varmt och skönt, det uppskattas ännu mer när de två senaste dagarna varit regnuga och gråa!
Idag har vi vägt och mätt lilleman som växer som han ska, Veckohandlat och köpt grejer till bilen så Andreas kan fixa den innan besiktningen.
Jag har varit på väg att städa köket i många dar, i morse började jag med fönsterputs och gardinbyte, så nu ser vi ut och har mina favoritgardiner uppe, gröna rutiga. Alfred hjälpte till, så mysigt med sällskap! Ska njuta av honom extra mycket nu, nästa vecka ska jag jobba hela veckan på Wiks. Han är lite krasslig, igen... Hoppas att det är en vanlig förkylning bara och inte öronen.

Nu ska jag försöka få i Alfred lite sen lunch, tror det blir kycklig idag, favoriten i alla lägen!

Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0