Sovmorgon??

Hoppas Ni har det! Vi vaknade kl 5 såklart... hmm.. tur jag är morgon människa men det var i tidigaste laget! Undrar hur många dar det tar innan han vant sig vid den nya tiden.

Idag har vi mycket att göra men det beror på om vi orkar något efter denna morgon. Sista dagen med storebror på två veckor, så vi får passa på att riktigt rå om han idag!!
Vi ska även få soffan rengjord, tror jag, tack vare storebrors mamma, känns lite mystiskt, men vi får väl se vad som händer kl 10 var det visst :) Ska även göra äppelpaj och kanske det blir muffins oxå eftersom de inte blev några igår... Vädret verkar inte så utbjudande alls... men en promenad ska vi väl våga oss ut på ändå

Hoppas Ni får en bra dag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahah fan va jag funderade på vem jockes mamma var ett tag. Sen kom jag på att han är lillebror och du inte har nån storebror. Då började jag förstå allt också....

2008-10-26 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0