Slut på helgen

den har varit ganska intensiv, förutom hundproblemen som jag har skrivit färdigt om nu, så har vi haft det bra, började med bad i fredags som jag och lilleman bara tittade på, sedan fick vi åka hem själva för båda syskonen och pappa skulle träffa kompisar...
Satt oss i soffan och myste i lugn och ro :) Har insett hur beroende jag är av just tystnad nu när jag är sååå trött hela tiden (fast jag sällan märker att jag är det) det är så skönt när det är alldeles tyst runt mej! Satt där i soffan och eldade ljus, drängen sov i knäet, ingen tv eller musik på.

Lördagen var jag barnledig nåra timmar och dem tillbringade jag på Wiks, det var hur roligt som helst, kände mej som en Marianne och inte bara en mamma, folk pratade med mej om annat än bebis :) hehe... kul! Men bara för nåra timmar, hade jordens abstinens efter min prins när jag slutat!! Å så hade han en sovdag, så han sov ända till kl 16 hur jag än petade och försökte få honom att vakna, kan lova att jag inte släppte han på resten av kvällen :)
Vi fick gomiddag av kära svärmor sedan på kvällen kom mina bröder å surra och drack kaffe. Kvällen avslutades med en omgång Alfapet, klockan blev på tok för mycket, dvs 23.00.

I morse var jag vråltrött och på världens sämsta humör blev jag av hundmötet och sömnbrist! Så jag tog drängen och rymde hemifrån, till mamma såklart :) som fick mej på bättre humör på en gång, det är så himla skönt att ha en egen terapeut som lyssnar jämt och gratis är hon oxå :) Världens bästa mamma!
Vi var på surströmmingsfest i Lajksjön och åt köttbullar till Ran Svanlunds ljuva stämma. Kom först bakifrån på musiktävlingen, hehe..
NU: Försöker få kidsen i säng, sedan kanske en tekopp med min älskade fästman!?

*Hoppas ni haft en trevlig helg! Sov så gott!

Åh tack Therese, för att det finns nåra kloka hundägare!

Kramkram


Våra underbara!

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vilken fin bild på barnen + vovve - det är något att rama in med en fin ram :-)

2008-10-19 @ 21:11:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken fin bild!!

2008-10-21 @ 12:12:09
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0