Lördagen

Promenaden till Lajksjön var smärtsam, benhinneinflamation, tålde inte löpningen ändå... Det är värst nerför och det är ju mest rakt så jag uthärdade de 8km. Det känns inte värre idag heller så det gick nog bra! Fick fika och surrade bort nån timme. 

Åkte hem och beslutade oss för utemat på Lillsjön, Alfreds första tur dit. Det var lite trixigt att köra ner vagnen, speciellt på spängerna som var alldeles för smala, men det gick! En jättefin eftermiddag hade vi!


Baloo älskar utliv precis lika mycket som vi andra, så skönt att kunna ha han lös utan att va rädd!
  
Melvin gjorde en egen eld, pappa grillade  supergoda varma mackor, jag och Alfred bara njöt!!





Underbart!


Kommentarer
Postat av: Suzy

Åh vad det ser underbart ut!

Ditt uteliv-liv är enn idealbild för mig! Jag vill göra mera sånt, jag vill få svenskar att göra mera sånt!

För det är ju bland det bästa som finns!

Nu ska jag fortsätta läsa dina inlägg!



Ha en fin söndag!

2008-10-26 @ 11:11:48
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0