Hello!!

Ännu en dag i mitt liv har börjat :) Som vanligt är jag trött, drängen är mycket aktiv nattetid nu för tiden, så då tänker man att man ska sova på dagen samtidigt som han, men det är inte så grant när han aldrig sover, utom när han åker vagn förståss... Jaja, det går över...

Igår hade V gympa med oss, och den är så rolig, och jobbig :) Får mindre träningsvärk för varje gång men det bästa är att jag inte har en massa låsningar i alla leder längre, det tackar jag för! Tur att det är en av mina närmaste vänner oxå som har den, för då hjälps det inte hur lat man än är så kan jag inte svika :)

Idag har vi inte så mycke planer, har lovat ett arbetsbyte som känns lite nja... men lovat är lovat. Sedan ska vi mysa resten av dagen, försöka trötta ut drängen så han somnar på eftermiddan kanske!

Baloo har haft övernattningskompis inatt och när det blir vinter och kallt ska han bo här mera:

Min gamhund Kero som bor hos mor och far, han är 12½ och rätt så skruttig, så när kylan kommer ska han få bo på ålderdomshem här!!

Måste även förtydliga att jag inte blivit av med jobbet än, men jag vill INTE tillbaka, måste göra något som jag inte blir deppad av! Men planerna smids här i gårn, får se var det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0