Gympa

Det är alltid lika roligt, innan känns det helt övermäktigt med detta hoppande och flåsande, men när jag väl är där så flödar endorfinerna och alla andra peppar en. Känns så bra i kroppen nu efteråt! :) Fast jag är rädd att imorrn och i övermorrn känns de ännu mer!

Annars idag har det inte blivit mycket gjort, vilade med drängen hela eftermiddagen, så skönt! Vi har nyss fikat te och mackor hos svärisarna, ska hoppa i säng igen, gubben har fått sängförbud och ska sova uppe i Melvins säng så han får lite sömn, nån av oss måste va pigg. Det ingår även i planen att jag ska få en natt med lite mer sömn i helgen :)

Nej nått annat hade jag nog inte att förtälja, imorgon blir det vägning, 5 månaders :) Hade tänkt vänta en vecka till, men kan inte hålla mej... Sedan ska vi hälsa på mor och mormor, givetvis blir det en sväng på Wiks oxå!

Men nu får Ni sova så gott!!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Therese

Tittar in å säger god natt!

2008-10-28 @ 21:28:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0