Goood morning sunshine!!!

Min lilla solstråle har sovit inatt, jag är så lycklig och PIGG! Nu ligger han i spjälsängen och jollrar, ville inte kliva upp än... Idag hade vi bestämt att vi skulle ta en mysdag, eftersom jag både städade och fixade in ved igår så har vi gjort bort veckans måsten! Tror nog det blir en promenad till Wiks och så liftar vi hem med Andreas när han slutar, men annars ska vi leka lite med Baloo och kanske kanske baka något gott...

Det blev som man kunnat ana, middagsgästerna från Lajksjön fick förhinder, de har så fullt upp hela tiden, men som tur var bjö vi in en av våra grannar, så A fick endast två matlådor :)
Ikväll hade jag tänkt att vi skulle äta en romatisk mysmiddag för tre, är så sugen på tunnbrökorgar med nån smarrig fyllning, eg ska de va rökt lax, men eftersom ammande inte ska äta det har jag läst nånstans, så kanske jag fyller med nån skink- eller sillröra. Sedan nått gott kött och potatiskroketter blev jag hemskt sugen på :) Få surfa runt lite och så blir det säkert gott och mysigt!

Ikväll ska vi ner på graven och tända ljus för våra kära som inte bor på jorden längre... Det är såå vackert med alla ljus i mörkret, tur vi har lite snö oxå det gör de ännu finare!

Så hur skojigt det än är med Halloween (jag gillar allt fint man kan göra kring detta tema) så glöm inte bort Alla själars dag

Ljus på gravar
Allhelgona eller Halloween??
Tycker absolut man kan fira båda,(helst olika dagar/helger) men den viktigaste är den första!!

Nu är det dags för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0