God morgon!

Igår var en dag fullspäckad med aktiviteter :) Först tog jag och V en tidig morgonpromenad med alla hundar och bebis, jätteskönt att va ute så tidigt, och ha hela dagen kvar när man kommer hem!
Åkte till min kära mor som passade lilleman medan jag hade annat för mej en liten stund. Sedan blev det lunch (som jag sagt att jag skulle bju på men minnet är inte det bästa så det blev mamsen som fick bju..). Vi tog en promenad efter maten, länge sedan jag gick efter Lajksjös vackra raka landsväg, det var trevligt!

Handlade för hela veckan på Wiks, de hade även fått in prydnadspumpor, så jag hoppas att jag gör något fint av den nu innan All helgona!

Sedan var det hem och fixa maten eftersom storebror har innebandyträning på måndagkvällar, alldeles för tidigt för bybor, men de är ju så... Det är trots allt vi som valt att bo här, många gånger har jag tänkt att de vore såå mycket enklare att bo i Dorotea, tror dock inte att jag skulle trivas alls... Tycker vi har alldeles för nära grannar som det är nu. I alla fall så gäller det att laga favoritmat åt innebandyspelaren för annars hinner han inte äta :) Så pannkaka blev det och det går alltid i!
Gubben testa Crosstrainern och jag tror han tyckte om den han oxå, jag var helslut så jag satt å kikade på bandyn, surrade och lekte med drängen.

Slocknade innan huvudet landade på kudden igår...

Nu har nyss barnen åkt och jag tänkte lägga mej brevis min sovande bebis och försöka få en halvtimmes sömn till. Idag ska jag på (kris)möte, eller vad det nu blir om min framtid, har jag jobbet kvar eller ej?? Dorotea kommun måste spara MASSOR med slantar och som vi alla vet så är utgifterna inom vården 95% löner, så vad tjänar det då till att dar in på plasthandskar!? Hoppas drängen är nöjd med att lyssna så jag får höra allt!

Ni får ha en trevlig dag! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra, nu vet man vart man ska åka å handla prydnadspumpor - Wiiks! :-) Och stickningen har jag allt funderat på var tänkt gå till torparen och köpa garn och rundstickor, men det har inte blivit av än... men snart ;-P Hoppas ni får en fin dag!

2008-10-21 @ 08:50:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hoppas mötet går bra idag, och att du får en i övrigt bra dag också!



Kram kram

2008-10-21 @ 11:15:44
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0