Go kväll!


Idag var vi på bvc för mätning och vägning, 9310g och 67cm. Min stora fin dräng växer så det knakar :) Inatt sov han även lite bättre, eller jag gjorde det i alla fall och pappa han sov nog bäst av oss alla! Sedan tillbringade vi resten av dagen i Lajksjön, först tittade vi in hos gammelmormor, vi tog en promenad genom halva byn, tänk de är konstigt vad fort man flyttar, känns mer som Lavsjö är mitt hemma nu än Lajksjö och ändå har jag bara bott här i tre år... Men Lajksjö är ändå den finaste by jag vet och den absolut bästa plats att växa upp på!


Mamma bjö på lunch, kroppkakor, jättegott! Sedan sydde jag lite på gardiner som vi ska ha i husvagnen, vi har nämligen kommit på att de kanske skulle va bra att köra upp den till Borga innan de blir allt för mycket vinter! Så ikväll är Andreas ute och fixar värmen.
Jag har försökt scrapa lite, har så länge tänkt börja, inser att jag har mycket att lära, men alla är vi barn i början.

Ni kanske får se lite resultat sedan nån gång... Roligt är det att titta igenom alla kort, går så rysligt fort fast ändå känns det som en evighet sedan Alfred kom till oss! Mystiskt dehär med tid!
Drängen tyckte däremot inte att det var nå roligt att mamma var upptagen med annat än just han, så vi tog en paus, ska bada lite hade vi tänkt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0