En trevlig dag!!

Jag var väldigt seg i morse, och hade inte tänkt kliva upp ur tvsoffan på hela dagen, men som tur var så ringde telefonen:
-Ska du ut å röra på fläsket nått idag? Ja det är klart jag måste, himla tur jag har sådana vänner som vet vad jag behöver! Efter en promenad var jag mycket piggare, fick besök och vi tog en sväng runt elljusspåret för att plocka lite mer enris. Jag har så fina vänner, blir så glad av er!!

Det blev fiskgratäng till middag, sedan har resten av kvällen snabbt dargit förbi, vi har bakat muffins, eller det var ju piga som gjorde allt, läst om Tomten som föll ner från himmelen, bara den spännande upplösningen kvar nu :) Jag har varit ute och sprungit, för första gången sedan jag blev gravid tror jag och det gick jättebra, sprang bara en liten bit, Rom byggdes ju inte på en dag, inte min kondis heller, men en bit på väg är jag i alla fall!

Imorgon ska jag följa med lilla mamma på besiktning, så det är upp tidigare än vanligt, alltså dags för sängen nu!

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det lät som du haft en riktigt mysig dag! Hoppas det går bra på besiktningen :-) Trevlig helg

2008-10-24 @ 07:05:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0