Vem var jag i mitt förra liv

Var tvungen att testa jag oxå :)
Åh att jag var karl, de har jag hört och tänkt många gånger, så de tror jag absolut. Min kunskap som jag skulle ta med mej känns träffande eftersom jag gillar att hjälpa folk!
Intressant! :) hehe Men roligt i alla fall!


Diagnos:
Du kanske ogillar det men du var en man i din senaste inkarnation.

Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Tyskland ungefär kring år 775.

Du arbetade som sjöman, skomakare.


Din psykologiska profil i ditt förra liv:

Nyfiken, påhittig, gillade att gå till botten med allt och leta i böcker. Sinne för drama, naturlig känsla som skådis.


Kunskapen - som du skulle ta med dig och förvalta in i detta livet:

Världen är full av fattiga och hemlösa barn, du skulle hjälpa dessa olyckliga stackare


Testa du oxå Vem var jag i mitt förra liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0