Värre idag

Stackars älsklingen blir inte bättre utan snarare sämre. Och han är som de flesta jag känner livrädd för att ligga hemma, kan man kliva ur sängen så tar man sig till jobbet... Men med åren blir han kanske klokare, som jag så ofta säger: Man SKA lyssna på kroppen (tänk om man gjorde det lika ofta)!

Jag och mina smådrängar har tagit en svettig promenad mot Bergbacka hållet, usch, antingen håller jag oxå på att blir sjuk eller så har jag tappat bort min kondis helt och hållet. Trodde inte att jag skulle orka tillbaka...

Har skavt älgkött för fösta gången i mitt liv ska jag laga älgskav, jag är inte så bra på dethär med vad man ska använda bitarna till, oftast blir det köttgryta, resten av familjen kan inte tugga ifall det skulle bli segt, allt blir tuggummi... Men detta såg ut att va en fin mör bit! Får hoppas det blir bra.

Idag har jag beställt ännu flera julklappar, internethandeln är fantastisk :) Så nu har jag nog inga kvar att köpa, vad jag vet om. Har ändå planerat in en julshoppingresa till Strömsund framöver, får köpa julgodis till mej själv om inte annat ;)

Nej nu ska jag leka lite med lilleman, han har precis fått testa "sin" gåstol, gillar den jättemycket. Har dock fått berättat för mej att det inte är bra att de sitter för mycket i sånnahär leksaker, det är superviktigt för allt i utvecklingen att de lär sig använda hela kroppen, tränar bort alla reflexer osv. Så det blir inte så långa stunder, bara så att jag hinner göra något annat än ligga på golvet bredvid eller bära runt på guldklimpen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0