Ja nu försvinner snön, men det är bra med plusgrader för våran älg, så jag klagar inte... Idag är Alfred trött, han har sovit i flera timmar nu, det bästa sättet att få honom att vakna är att sätta sig här framför datorn, så jag hoppas de funkar, vill ju ha sällskap!
Har hunnit med en massa städning och tvättning, jag har rensat i mina papper och slängt massor! Möblerat om i köket oxå, har en kökssoffa som jag inte kommer överens med, men min käre sambo han älskar den så den måste ju få va kvar... Får se om jag gillar den bättre nu när den är mindre i vägen igen..
Nog med svammel om detta!

Det fungerade:

Drängen är vaken :)

Ska ta och hoppa lite i gungan tror jag, hade tänkt promenera till affärn idag igen, får se om vi orkar. Ikväll hoppas jag att det sista fönstret ska bli färdigt så vi får börja med dessa omskrivna lister sedan! Ska laga önskemat så han blir glad och inte kan stå emot min önskan, hehe...

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej, det finns en utmaning till dig på min blogg om du har tid o lust :-)



Kram kram

2008-11-03 @ 17:55:58
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0