Presidentval

är det idag och jag är inte det minsta intresserad eller insatt, men vi kan ju alla hoppas på att det är en fredlig människa som tar över makten! Inga mer krig nu tack!

Alfred har varit en piggelin precis hela natten, visste inte vart jag skulle ta vägen tillslut... Usch, känner mej som ett vrak idag... Får hoppas han somnar så jag kan tjuvsova lite oxå. Annars hade jag tänkt sy  klart husvagnsgardinerna idag, vi ska nämligen dra upp den på lördag. Ska bli skönt att ha den att fly till när huset blir för jobbigt! Får se om jag tar mej till symaskinen...

Ikväll är det gympa, denna gång med E som är lika hurtig som V :) Åh så har vi fått ännu en dammsugning/städning av soffan, får hoppas att den människan kommer denna gång! Så är det någon som vill ha en städning kan ni ju skicka telefonnr, så kan vi tipsa!

Är lite bloggless de är därför det inte blir så mycket nu, inga bilder å sånt skoj, men det kommer säkert tillbaka, kan ju bero på sömnbristen t.ex.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Är inte heller de minsta insatt i valet. Hoppas A sover idag så du kan vila. Å kom ihåg att göra de oxå. Duktig kan du va sen då du fått sova. Sömnen är ju jätte viktig för att man ska kunna funka normalt. Ha en bra dag :)

2008-11-04 @ 10:17:57
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas du får sova och känner dig piggare, för jag saknar dig här på bloggen :-) Jag käkar ju frukost med dig ;-)

2008-11-05 @ 19:59:25
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0