Onsdag

Andreas är fortfarande hemma, lite bättre idag, fast inte bra... Jag och mina pojkar tog oss en promenad nyss, det var kallt, trots att termometern bara visade -7 grader.
Hade tänkt väga Alfred idag, men landstinget har visst kurs och det var osäkert om det skulle vara någon sköterska där, så vi struntade i det, väntar till 6 månaders vikten istället! Inte klokt att Alfred, min lilla bebis, blivit så gammal!! :)

Vi åker nog en sväng och hälsar på i Lajksjön i alla fall, annars blir nog mormor besviken!

Ikväll var det visst någon "reflexkväll" på skolan, får se om jag måste ta med mej grabbarna och åka dit, Melvin var visst inställd på det.

Åh en sak till, gympan igår känns idag :) skönt med träningsvärk!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0