Måndagkväll

Ikväll har vi inte gjort mycket, försökt hjälpa piga med engelskaläxan, men det är inte alls roligt, strid varje gång... Inte minns jag att jag var så besvärlig och jag var(och är tyvärr) ingen stjärna på språk, fast det kanske är engelskan som blivit svårare med åren...

Alfred har klagat över att behöva underhålla pappa, HJÄLP vad mammig han börjar bli! Vad gör man åt det? Jag har märkt en massa nya vantar åt Melvin. Vi har läst sagor oxå, han har nämligen lånat en bok med massor av sagor som pappa berättade för mej när jag var liten :) Jättenostalgisk blir jag, måste försöka få tag på den boken!
Barndomslandets sagor tror jag den hette.

Nu väntar te och en sällskapssjuk karl på mej :)

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja han kommer bli tok fin. Han har alltid blivit glad över kläder. Inte alltför vanligt för en kille. Längtar så himla mycke efter han :( har sagt upp fritids platsen idag oxå. Ha de bra :)

2008-11-18 @ 13:23:19
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0