Måndag

Har precis pratat med svärfar, blir så glad, han mår så bra! :) Hoppas han får sin överraskning med posten idag!! Snart får han komma hem om det fortsätter såhär.
Måste ta oss en långpromenad idag oxå, har varit lat hela helgen och det känns inte bra, men de var snöstorm ute när vi vaknade så det kändes inte så lockande, hoppas på bättre väder snart. Började riva lite i köket, men som sagt känns de onödigt när vi ändå ska snickra och damma ner igen. Ingen kesella har jag heller så jag kan inte baka, försökte köpa torkad frukt med den var spärrade för försäljning så inga frallor blir det heller. Får helt enkelt ta en slappardag idag :)

Imorgon ska vi hjälpa mamma och mormor att adventsstäda, det blir mysigt, fyra generationer som hjälps åt.

Måste även börja fundera över julkorten... det känns mer och mer stressigt allt, jag som tyckte jag hade så gott om tid!

Håller på att pyssla med min adventsljusstake, hade tänkt såga ut siffror i trä men jag kom på att det går precis lika bra och mycket enklare med kartong! Så om jag är snäll får ni säkert se sedan.


Drängen ska va med hela tiden, så tvättkorgen blev en utmärkt hage medan jag hängde tvätten.


 

Ha en fin dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

Så söt A är där han sitter i korgen :-)

2008-11-24 @ 15:17:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha!

Så söt!!

Passar ju precis :)

2008-11-24 @ 19:24:37
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0