Goood morning sunshine

Min lilla älskling var ett riktigt solsken i morse, skrattade och pratade för fullt! Jättemysigt! Nu kör han omkring lite i gåstolen innan vi ska äta frukost och se lite på nyhetsmorgon. Andreas är nog lite bättre idag, hoppas att viruset runnit av honom inatt! Detta måste ju få en ände!
Bosse har vi inte hört så mycket ifrån mer än att han vaknat, såklart är han påverkad efter en sådan operation! Hoppas få höra mer (positiva) nyheter idag!

Planerna för dagen är som vanligt lite städning, kanske tar vi tag i brödbaket. Ikväll ska vi ha familjemys, alla MÅSTE vara hemma vare sej de vill eller inte... Dags att ta ett snack igen om hur man uppför sig... inte lätt att va tonårsförälder, hoppas pojkar är mindre jobbiga!  Alfred ska va helnöjd med mamma och pappa tills han minst är 16år, japp, så ska de bli! Följa med oss på allt och hjälpa till hemma en massa.

Nu kurrar magen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hi, hi du får verkligen vara me - men jag tycker som du barn ska hjälpa till hemma och hänga med på familjesaker, men det beror väl på att man blev fostrad så själv. Nu inser man hur mysigt det var!!! Så jag hoppas det blir så med Svea med :-)

2008-11-20 @ 08:49:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur gick det för er?

Kan tänka mig att det är tufft med tonåringar...

Wilmer ska också vara snäll och enkel tills han flyttar hemifrån nån gång efter han fyllt 40 eller så... ;)

Familjemys är guld!!!

2008-11-20 @ 21:09:19
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0