Familjen förkyld

Ja, nu är alla lite eller mycket förkylda här i gårn, Melvin får stanna hemma idag, han har sådan otäck hosta, Andreas skulle behövt stanna hemma, men de är ju avskedsfest och kortdag idag så han kunde inte motstå detta... Amanda hördes som att hon mådde okej, men har ont i halsen osv.
Alfred är nog den av oss som är friskast tack och lov!

Igår var jag hos tandläkarn, har lite skräck för denna, när jag var liten var jag rädd för att det skulle göra ont, vilket det alltid gör och nu för tiden är jag rädd för att betala... MEN, igår blev jag lyckligt överaskad, kalaset gick endast på 231kr!! Tur jag är såå ung :)

Resten av dagen gick till städning, usch så de stökar till sig på bara ett par dagar... Får nog vackert fortsätta idag om tillfälle ges. Jag satt även och kikade ut julklappen med stort J igårkväll, så idag ska de beställas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0