Det är fullt upp här!

Tänkte dock bjuda på lite bilder från dagarna som gått, sen ska ni få veta en hemlis!! :)



Pölskoket, det blev inte mindre än 24 middagar :) Roligt att vara huslig ibland! Gott blev det oxå, provsmakade igår.



Lite saffransbullar har jag oxå hunnit med att baka, mina favoriter, med vit choklad i fyllningen, de är underbara! Men gubben vill ha vanliga utan något gott utom russin i, så de ska bakas till veckan.



Jag har letat fram min gamla sparklåda som farfar gjorde till mej, det känns roligt att Alfred får använda den oxå! Han älskar att åka, är lite brydd på vart mamma tagit vägen bara :)



Listerna har kommit upp både i vardagsrummet och i köket, det blev så bra!! Jag är jättenöjd. Har börjat städa och julpynta men eftersom vi håller på med hemlisen så hinner jag inte mer just för tillfället. Det får bli mera till veckan!

Igår var jag även på TupperWare party, och där blev det endel handlat än fast jag inte skulle, men de hörs ju vara bra produkter och håller de inte måttet så litar jag fast och fullt på att säljarna kräver nya åt mej :) Jätteskoj att träffa folk, Alfred skötte sig exemplariskt och det gjorde det hela ännu bättre.

Han har nämligen fått sin andra tand igår och det har inte varit roligt, stackarn har haft feber och jätteont, han som aldrig klagar annars men nu var det besvärligt. Natten inatt har varit som vanligt igen så jag hoppas det gått över för denna gång.

Nej nu ska jag fortsätta fixa! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Så huslig du har varit! :-) Blir så inspirerad, jag tänker nog baka saffransbröd idag jag med, vädret ute lockar ju inte direkt till promenad så... Och min gamla sparklåda måste jag nog också leta reda på! Stor kram till dig å drängen!

2008-11-27 @ 09:07:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Så mysigt!

Han ser lycklig ut din lille kille :)

Önskar att jag hade kunna köra min Wilmer i en sån låda jag med.. men här nere är det ju inte att tänka på! Vår snö som kom häromdagen har redan regnat bort.

2008-11-27 @ 20:04:41
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0