Vi har skrivit en låt :)

Hehe.. vilken helmysig kväll vi haft! Pappsen är på hotellet på firmafest och svirar, så stilig när han gick, så det var lite svårt att släppa iväg han! ;)

Vi har gjort pizza och sedan bakat sista julkakan. Mina bröder har varit här och fikat med oss. Vräk i oss godis och sedan när alla farit och Melvin hoppat i säng, Alfreds ögon gick i kors, då kom pig apå att vi skulle skriva en låt :) Så det har vi gjort nu, blev kanonbra, lessen för alla som inte får höra den! Verkligen!

Idag har vi även kört in ved, en fröjd var det, hela familjen hjälptes åt, det gick fort och lätt! Sedan tog vi en tur till Dorro, skaffade finbyxor så jag slipper skämmas i jul och nyår :) Dejtades med J på fiket, jättetrevlig att uppdatera lite!

Så, det var väl allt om dagen, nu ska jag få mej några timmar sömn hade jag tänkt!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som ni hade en riktigt bra kväll! Jag saknar Melvin så gigantiskt mycket :-( Va på hotellet en sväng å kolla och de va rätt så mycket folk! Ha en bra dag :-)

2008-12-14 @ 10:56:44
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0